Obowiązek Informacyjny

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Tax Care S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45

2. Z powołanym w Tax Care S.A. Inspektorem Ochrony Danych możesz się skontaktować kierując korespondencję drogą tradycyjną pod powyższy adres siedziby Tax Care S.A. (z dopiskiem „IOD”) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: IOD@taxcare.pl.

3. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w następujących okolicznościach w oparciu o poniższe podstawy prawne:

1. w celach marketingowych (uwzględniających profilowanie w tych celach) – na podstawie zgody, która może być wycofana w każdym czasie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem) lub prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A., do których należy marketing bezpośredni produktów i usług Tax Care S.A.,

2. w celu podjęcia na Twoje żądanie działań zmierzających do zawarcia Umowy oraz w celu realizacji zawartej z Tobą Umowy (jeśli Twoim życzeniem będzie zawarcie Umowy z Tax Care S.A.) – z uwagi na okoliczność, że przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do wykonania tej Umowy (np. w związku z koniecznością przesyłania do Ciebie korespondencji),

3. w celu wypełnienia przez Tax Care S.A. obowiązków prawnych spoczywających na Tax Care S.A. w związku z koniecznością przechowywania dokumentów przez okresy wynikające z przepisów prawa,

4. w wewnętrznych celach administracyjnych Tax Care S.A., w tym w celach statystycznych, jako realizacja prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A.,

5. w sytuacji niewywiązywania się z Umowy (o ile dojdzie do jej zawarcia) także w celach windykacyjnych – na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny oraz w oparciu o prawnie uzasadniony interes Tax Care S.A., jakim jest dochodzenie roszczeń,

6. w celu rozpatrywania Twoich potencjalnych reklamacji oraz dochodzenia lub obrony praw przed sądem – na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A. polegających na konieczności ustosunkowania się do zarzutów i w celu obrony przed potencjalnymi roszczeniami,

7. w celu analitycznym oraz badania Twojej satysfakcji – będących realizacją prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A., jakimi są doskonalenie prezentowanych przez Tax Care S.A. produktów i usług pod kątem Twojego zapotrzebowania i zadowolenia.

4. Twoje dane nie będą udostępniane odbiorcom danych, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych przepisami prawa (jak np. Urząd Skarbowy, Policja, ZUS) lub biur informacji gospodarczej (w sytuacji wystąpienia określonych opóźnień w spłacie), chyba, że na podstawie Twojej odrębnej zgody, podmiotom powiązanym kapitałowo z Tax Care S.A. Dane mogą być także przekazywane partnerom biznesowym Tax Care S.A., z którymi Tax Care S.A. współpracuje w celu wywiązania się z postanowień zawartej z Tobą Umowy lub innym podwykonawcom, jak np. podmioty dostarczające usługi informatyczne.

5. Twoje dane przechowywane będą do czasu upływu terminów wynikających z przepisów prawa w zakresie konieczności przechowywania dokumentacji, np. księgowo – podatkowej oraz przedawnienia roszczeń, a w sytuacji kiedy przetwarzanie odbywa się wyłącznie na podstawie Twojej zgody (np. w celach marketingowych) – do czasu jej wycofania. W innych sytuacjach, kiedy nie dojdzie do zawarcia Umowy i nie będzie zachodziła inna podstawa przetwarzania danych, Tax Care S.A. zastosuje wobec Twoich danych wewnętrzną procedurę usuwania danych zbędnych, przewidującą niszczenie danych o takim charakterze co najmniej raz w roku.

6. Stosownie do Twojej sytuacji – masz prawo dostępu do danych, uzyskania kopii danych, żądania sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, kiedy są one przetwarzane przez Tax Care S.A. na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A., np. w celach marketingowych (w tym wobec profilowania w tych celach).

8. Masz prawo do wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem – o ile przetwarzanie danych opiera się wyłącznie na Twojej zgodzie.

9. Podanie danych osobowych przez Ciebie jest dobrowolne, jednak niezbędne do zaistnienia możliwości przedstawienia Tobie przez Tax Care S.A. oferty produktowej lub do zawarcia z Tax Care S.A. Umowy.

Polityka Cookies

Niniejsza Polityka dotyczy plików cookies i odnosi się Serwisu To Twoja Firma, którego operatorem jest Tax Care Spółką Akcyjną z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000303939, posiadająca REGON: 141315705, NIP: 5213480707, której dokumentacja rejestrowa przechowywana jest przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 6.000.000,00 zł (opłacony w całości)
zwana dalej „Spółką”

1. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu To Twoja Firma pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) oraz uzyskującym do nich dostęp jest Spółka.

2. Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu To Twoja Firma i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu To Twoja Firma. Pliki Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
1) dostosowania zawartości stron internetowych Spółki do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych, w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu To Twoja Firma i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do indywidualnych potrzeb Użytkownika;
2) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu To Twoja Firma korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie struktury i zawartości tych stron;
3) utrzymania sesji Użytkownika Serwisu To Twoja Firma (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu To Twoja Firma ponownie wpisywać loginu i hasła.

4. W ramach Serwisu To Twoja Firma stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
1) sesyjne (session cookies) – są plikami tymczasowymi, przechowywanymi w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
2) pliki cookies podmiotów zewnętrznych (third parties cookies) – to pliki pochodzące np. z serwerów reklamowych, serwerów firm i dostawców usług współpracujących z właścicielem danej strony internetowej. Te pliki pozwalają dostosowywać reklamy – dzięki którym korzystanie ze stron internetowych może być bezpłatne – do preferencji i zwyczajów ich użytkowników. Pozwalają również ocenić skuteczność działań reklamowych (np. dzięki zliczaniu, ile osób kliknęło w daną reklamę i przeszło na stronę internetową reklamodawcy).

5. Zgodnie z praktyką przyjętą przez większość serwisów internetowych Spółka przechowuje zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Oznacza to, że Spółka zna publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne Serwisu To Twoja Firma. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Znamy również:
1) czas nadejścia zapytania;
2) czas wysłania odpowiedzi;
3) informacje o błędach, jakie wystąpiły przy realizacji transakcji HTTP;
4) adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w wypadku gdy przejście na stronę Spółki nastąpiło przez odnośnik;
5) informacje o przeglądarce użytkownika.

6. Warunkiem działania plików cookies jest ich akceptacja w przeglądarce oraz nieusuwanie ich. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu To Twoja Firma mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu To Twoja Firma. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach odpowiedniej przeglądarki internetowej. Zablokowanie plików cookies wpłynie negatywnie na działanie To Twoja Firma oraz uniemożliwi jej funkcjonowanie.

7. Serwis To Twoja Firma może zawierać odnośniki do innych stron WWW. Spółka nie może ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności/plików cookies znajdującą się na tych stronach. Postanowienia niniejszej Polityki plików cookies dotyczą Serwisu To Twoja Firma.

8. W wypadku zmiany obowiązującej Polityki plików cookies do powyższych postanowień wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje.

Obowiązek informacyjny:
×
Do wysłania zgłoszenia wymagana jest akceptacja obowiązku informacyjnego
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Tax Care S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45
2. Z powołanym w Tax Care S.A. Inspektorem Ochrony Danych możesz się skontaktować kierując korespondencję drogą tradycyjną pod powyższy adres siedziby Tax Care S.A. (z dopiskiem „IOD”) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: IOD@taxcare.pl.
3. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w następujących okolicznościach w oparciu o poniższe podstawy prawne:
1. w celach marketingowych (uwzględniających profilowanie w tych celach) – na podstawie zgody, która może być wycofana w każdym czasie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem) lub prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A., do których należy marketing bezpośredni produktów i usług Tax Care S.A.,
2. w celu podjęcia na Twoje żądanie działań zmierzających do zawarcia Umowy oraz w celu realizacji zawartej z Tobą Umowy (jeśli Twoim życzeniem będzie zawarcie Umowy z Tax Care S.A.) – z uwagi na okoliczność, że przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do wykonania tej Umowy (np. w związku z koniecznością przesyłania do Ciebie korespondencji),
3. w celu wypełnienia przez Tax Care S.A. obowiązków prawnych spoczywających na Tax Care S.A. w związku z koniecznością przechowywania dokumentów przez okresy wynikające z przepisów prawa,
4. w wewnętrznych celach administracyjnych Tax Care S.A., w tym w celach statystycznych, jako realizacja prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A.,
5. w sytuacji niewywiązywania się z Umowy (o ile dojdzie do jej zawarcia) także w celach windykacyjnych – na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny oraz w oparciu o prawnie uzasadniony interes Tax Care S.A., jakim jest dochodzenie roszczeń,
6. w celu rozpatrywania Twoich potencjalnych reklamacji oraz dochodzenia lub obrony praw przed sądem – na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A. polegających na konieczności ustosunkowania się do zarzutów i w celu obrony przed potencjalnymi roszczeniami,
7. w celu analitycznym oraz badania Twojej satysfakcji – będących realizacją prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A., jakimi są doskonalenie prezentowanych przez Tax Care S.A. produktów i usług pod kątem Twojego zapotrzebowania i zadowolenia.
4. Twoje dane nie będą udostępniane odbiorcom danych, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych przepisami prawa (jak np. Urząd Skarbowy, Policja, ZUS) lub biur informacji gospodarczej (w sytuacji wystąpienia określonych opóźnień w spłacie), chyba, że na podstawie Twojej odrębnej zgody, podmiotom powiązanym kapitałowo z Tax Care S.A. Dane mogą być także przekazywane partnerom biznesowym Tax Care S.A., z którymi Tax Care S.A. współpracuje w celu wywiązania się z postanowień zawartej z Tobą Umowy lub innym podwykonawcom, jak np. podmioty dostarczające usługi informatyczne.
5. Twoje dane przechowywane będą do czasu upływu terminów wynikających z przepisów prawa w zakresie konieczności przechowywania dokumentacji, np. księgowo – podatkowej oraz przedawnienia roszczeń, a w sytuacji kiedy przetwarzanie odbywa się wyłącznie na podstawie Twojej zgody (np. w celach marketingowych) – do czasu jej wycofania. W innych sytuacjach, kiedy nie dojdzie do zawarcia Umowy i nie będzie zachodziła inna podstawa przetwarzania danych, Tax Care S.A. zastosuje wobec Twoich danych wewnętrzną procedurę usuwania danych zbędnych, przewidującą niszczenie danych o takim charakterze co najmniej raz w roku.
6. Stosownie do Twojej sytuacji – masz prawo dostępu do danych, uzyskania kopii danych, żądania sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, kiedy są one przetwarzane przez Tax Care S.A. na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Tax Care S.A., np. w celach marketingowych (w tym wobec profilowania w tych celach).
8. Masz prawo do wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem – o ile przetwarzanie danych opiera się wyłącznie na Twojej zgodzie.
9. Podanie danych osobowych przez Ciebie jest dobrowolne, jednak niezbędne do zaistnienia możliwości przedstawienia Tobie przez Tax Care S.A. oferty produktowej lub do zawarcia z Tax Care S.A. Umowy.
?